پلی استیشن 4

خرید بازی ps4 در فروشگاه اینترنتی گیم استور با بهترین قیمت و کیقیت را با فروشگاه گیم استور مرکز فروش بازی ps4 و خرید بازی ps4  ارزان و دست دوم 
پلی‌استیشن ۴ (به انگلیسی: PlayStation 4) (به‌طور مختصر پی‌اس۴ [PS4]) نام یک کنسول بازی ویدئویی خانگی از نسل هشتم است که از سوی شرکت سونی اینتراکتیو انترتینمنت عرضه شده‌است. این کنسول نخستین بار در ۲۰ فوریه ۲۰۱۳ در یک کنفرانس اختصاصی از سوی سونی که در شهر نیویورک برگزار شده بود معرفی شد. در این کنفرانس خود کنسول نمایش داده نشد و تنها از دستهٔ جدید دوال‌شاک ۴ و پلی‌استیشن آی جدید رونمایی شد.[۴] این کنسول در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۳ در آمریکای شمالی و در ۲۹ نوامبر ۲۰۱۳ در اروپا و استرالیا عرضه شده‌است،[۵] و در نسل هشتم کنسول‌های بازی ویدئویی با نینتندو سوئیچ مایکروسافت اکس‌باکس وان به رقابت می‌پردازد.
در طول کنفرانس اختصاصی معرفی این کنسول، سونی از دسته جدید دوال‌شاک ۴ و در ای۳ ۲۰۱۳ از نسل بعد دوربین پلی‌استیشن به‌طور انحصاری برای این کنسول پرده برداری کرد.
ویژگی‌های اضافه شده به کنترلر دول‌شاک ۴، لایت بار (Light bar) جلوی دسته، تاچ‌پد و دکمه اشتراک‌گذاری است. لایت بار یک سیستم تعاملی با دوربین پلی‌استیشن است و کاربردی مانند موو (PS Move) دارد. دکمه اشتراک‌گذاری برای ثبت کردن اسکرین شات، ضبط ویدئو از بازی‌ها، استفاده از قابلیت شیر پلی (SHARE Play) و شروع کردن یک پخش همگانی کارایی دارد.
این کنسول در زمینه قابلیت‌های آنلاین ویژگی‌های جدیدی از جمله امکان بازی کردن در حین دانلود بازی، قابلیت اشتراک‌گذاری فراوان نظیر قابلیت مشاهده بازی در حال انجام توسط دیگران و به دست گرفتن کنترل بازی دیگران و امکان مجانی بازی کردن بازی‌ها به صورت آزمایشی پیش از خرید را فراهم آورده‌است. همچنین سرویس‌های فیس‌بوک، توییتر و شبکه‌های استریم ویدئویی Ustream Twitch و YOUTUBE GAMING با پلی‌استیشن ۴ سازگار شده‌اند و دسترسی به آن‌ها نیز وجود دارد. همچنین دسته جدید دول‌شاک ۴، برای آسان‌تر شدن اشتراک‌گذاری، یک دکمهٔ اختصاصی برای این کار دارد.

Comments

Popular posts from this blog

زرشک پفکی چیست و دلیل نامگذاری اش

پلیمر چیست؟ ساختار پلیمر و انواع آن

داروخانه آنلاین چیست؟